Archive for July, 2008

two new ideas

haha.. di ko alam kung san ko nasagap toh… basta naisip ko lang bigla… they may be true pero it doesn’t necessarily mean na palaging ganito…

  1. human1 like like likes human 2 but doesn’t admit that he/she (human1) loves him/her (human2) unless he/she (human1) is certain and assured that human2 likes him/her back (human1)…
  2. human1 is very close to human2 but suddenly, they get so busy that human1 starts to miss human2… the feeling of “missing” human2 is often misinterpreted by human1 to be feelings of “affection” and therefore thinks that he/she (human1) has fallen for human2…

omgeee… so wrong!!! but sooo right?!?! i dunno whether to believe what im thinking or not.. and i think the words are quite confusing.. but anyways, if those people get what i just said.. did you get my point? LOL.. haha… im so weird right now… such a random post…

Advertisements

Leave a comment »

thnx pare

a short thank you letter for my pare… haha…

dear pare,

thank you…

yours truly,

pare

buhahahaha!!! nababangag talaga ako… anyway thanx talaga pare… kapag depressed ako lagi ka nandyan… haha… congrats na rin pala pare..

nyahaha…

anyway, thnx for the call… dunno why pero cguro sa sobrang depression, tapos biglang nakarinig ako ng super caring ng voice, naiyak tuloy ako.. haha.. T_T ang weak ko kasi… lalo na kapag keong mga dayzer people ang kausap ko… hehe… thnx talaga pare… dahil xeo, nadivert ang attention ko… pwamis di na ko madedepress abt that topic anymore.. haha…

thnx ulet pare… ^_^

Leave a comment »

4 months before my bday

haayyy… i can’t believe that im turning 18 in less than 4 months… precisely 3 months and 2 weeks… ahahaha… im so happy since my parents gave me a chance to celebrate my bday the way i want it to be… and as early as now, i want to thank them for their undying support.. especially to my brother who is always there even if we always tend to have a row whenever we talk…

my parents and my bro went to batangas this morning told me a very good news… my grandfather’s brother was informed that i was saving money for my upcoming bday and he gave me an early present to help me with my financial problems… hahaha…. im sooo happy…

that’s all people… i just wanted to share how happy i am to know how supportive my relatives are regarding my bday… ^_^

Leave a comment »

study

i seriously need to study… i have an exam this saturday…

i hope i passed my bio exams with flying colors.. hehe.. ^_^

sooooooooo spammish…. oh well….

Leave a comment »

DBSK/THSK Doushite Kimi Wa Suki Ni Natte Shimattan darou?

Why Have I Fallen For You???

MV version with DBSK (eng sub and romanization)

credits:  ForGackt

EDIT: i changed the link.. LOL…

Leave a comment »